Krščansko upanje je predvsem in v prvi vrsti Bog, ki je vsemogočen, dobrotljiv, usmiljen in zvest. Ker poznamo Boga in se učimo zaupanja vanj, vemo, da bo izpolnil, kar nam je obljubil.
Naše upanje in odrešitev ni v tem, da bodo naše duše popolnoma osvobojene telesnosti, kot mnogi mislijo. Nova zaveza uči, da bomo poslednji dan, ko se bo Jezus vrnil, vstali od mrtvih, da bomo vedno z Bogom. Sveti Pavel to takole izrazi:
"Glejte, skrivnost vam povem: Vsi ne bomo zaspali, vsi pa se bomo spremenili, hipoma, kot bi z očmi trenil, ob poslednji trombi; zapela bo namreč in mrtvi bodo vstali neminljivi in mi bomo spremenjeni" (1 Kor 15,51-52)
Zadnja knjiga Svetega pisma, Razodetje, opisuje vrsto videnj o koncu zgodovine, poslednji sodbi in onostranstvu. Proti koncu knjige beremo: "In videl sem novo nebo in novo zemljo. Zakaj prvo nebo in prva zemlja sta prešla in morja ni več" (Raz 21,1).
Krščansko upanje ni v tem, da bomo vzeti v neko megleno kraljestvo, ki se imenuje nebo, temveč, da bomo živeli na novi zemlji z Bogom. Ker beseda nebo dejansko pomeni Božjo navzočnost, potem je tudi mogoče, da bomo uživali nebesa na prenovljeni zemlji. Naše upanje ni odrešenje od sveta, temveč odrešenje sveta. Bog bo vse stvari na novo ustvaril in jih naredil tako dovršene kot jih je imel v mislih na začetku.
Obnovljena ne bo le narava, ampak tudi človekova povezanost z Bogom in z bližnjimi. V to novo stvarstvo postavlja knjiga Razodetja mesto, novi Jeruzalem. Mesto je bilo vedno simbol človeške občestvenosti in žalostno je, da prav v mestih največkrat naletimo tudi na zgoščeno človeško hudobijo. V tem novem mestu pa ljudje v miru živijo skupaj, skupaj delajo in skupaj služijo Bogu. To videnje novega mesta dopolnjuje podobo, ki jo je imel prerok Izaija o Jeruzalemu. Pravi, da bodo ljudje prišli v Jeruzalem in se učili od Boga:
Bog bo sodil med narodi, delil pravico mnogim ljudstvom. Prekovali bodo svoje meče v lemeže in svoje sulice v vinjake. Ne vzdigne več narod zoper narod meča, ne bodo se več učili vojskovanja" (Iz 2,4).
Jezus je učil, da bo Sin človekova (značilen naziv, ki ga je uporabljal zase) prišel na oblakih neba. To pomeni, da Jezusov drugi prihod ne bo skrit, kot je bil prvi, temveč veličasten in vsem očiten.
Jezus je prestal strahotno trpljenje, da je dosegel obnovitev stvarstva in omogočil spravo ljudi z Bogom. Ker je Jezus storil vse to, si je zaslužil pravico do najvišjega naslova v stvarstvu - Gospod. Kristjani se veselimo časa, ko bodo vsi ljudje javno priznavali njegovo oblast nad vsemi stvarmi.
Lokacija: